A Marketing Vezető felel a Jófogás és Vatera marketingstratégiájának megalkotásáért és végrehajtásáért. A pozíció stratégiai és operatív szinten is aktívan működik, összekötve a performance, brand, social, PR és B2B kommunikációs területeket, szorosan együttműködve a Chief Business and Product Officer-rel és az Ügyvezetővel, valamint az értékesítési és termékcsapatokkal.
Fő feladatok és felelősségek:
- A platformok márkastratégiájának és marketingmixének meghatározása (online/offline), az üzleti célokkal összhangban
- A teljes marketing költségvetés éves tervezésének támogatása, nyomon követése, és optimalizálása
- A marketing csapat koordinálása, fejlesztése
- Kampányok tervezése és lebonyolítása – kampánycélok meghatározása, briefelés, kivitelezés, utóértékelés.
- Márkaismeret és forgalom növelésére irányuló marketing akciók teljes körű kezelése
- B2C és B2B kommunikáció kialakítása és folyamatos fejlesztése az értékesítési csapattal együttműködésben
- Partneri kapcsolatok kiépítése és kezelése (ügynökségek, kiadók, médiaszolgáltatók).
- PR kommunikáció tervezése és koordinálása – sajtóanyagok, interjúk, reputációépítés
- Social media megjelenések kivitelezése
- A felsővezetők által delegált egyéb stratégiai vagy projektfeladatok vezetése, támogatása
Elvárt kompetenciák és készségek:
- Legalább 5 év tapasztalat marketing területen, ebből min. 1-2 év vezetői szerepben
- Tapasztalat több csatornán átívelő marketingstratégia kialakításában vagy kialakításának támogatásában, és menedzselésében
- Erős márkaépítési és kampánytervezési ismeretek; tapasztalat ATL/BTL/digitális kampányokban
- Kiváló projektmenedzsment készségek
- Képesség marketing budget felelősségvállalására, riportolásra, döntéstámogatásra
- Jó stakeholder management – szoros együttműködés értékesítési, product, tech és BI csapatokkal
- Felsőfokú végzettség marketing, kommunikáció vagy gazdasági területen.
- Analitikus szemlélet; kampányhatékonyság, ROI elemzés és adatalapú döntéshozatal
- Proaktivitás, rendszerszintű gondolkodás, stratégiai látásmód
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- (Gyakorlati) Digitális marketing tapasztalat
- E-kereskedelmi, piactér vagy recommerce környezetben szerzett tapasztalat
- Tapasztalat nemzetközi piacokon történő márkakommunikációban vagy marketingkoordinációban
- Marketingtechnológiai eszközök ismerete (pl. GA4, Meta Ads, HubSpot, BI rendszerek)
Mit kínálunk:
- Alapbér | cafetéria | céges laptop
- A menő 13. kerületi irodánkban van gyümölcshűtő | kávé | tea | Mate Tea | Pingpong | darts | babzsákfotelek | édességek
- Az első perctől kezdve egy jól megszervezett betanítás vár rád
- Kulcsszerep a hazai online piactér marketingirányításában
- Stratégiai döntéshozatali lehetőség egy diverz márkaportfólió felett
- Együttműködés adatvezérelt, innovatív termékfejlesztési és értékesítési csapatokkal
- Rugalmas, támogató munkakörnyezet és lehetőség a szakmai fejlődésre
- Piacképes juttatási csomag és nagyfokú önállóság
- Nem csak egymással, de a kutyákkal is jól kijövünk, bármikor behozhatod házi kedvenced az irodába vagy játszhatsz a többiekével
- Számtalan programot, csapatépítőt szervezünk, nálunk buliból nem lesz hiány
- Heti max. 3 nap home office lehetőséged van, de ha minden nap az irodában lennél, azt is megteheted. Ja, és nálunk nincs túlóra, munka után koncentrálj magadra, lehetőleg kapcsolódj ki és pihenj is.
- Nálunk nem kérdés, hogy zöldek vagyunk, védjük a környezetet és a társadalmi felelősségvállalásban is odatesszük magunkat.