Marketing Vezető – Jófogás és Vatera Budapest, Hungary · Site Tech

keyboard_arrow_left Vissza az állásajánlatokhoz

A Marketing Vezető felel a Jófogás és Vatera marketingstratégiájának megalkotásáért és végrehajtásáért. A pozíció stratégiai és operatív szinten is aktívan működik, összekötve a performance, brand, social, PR és B2B kommunikációs területeket, szorosan együttműködve a Chief Business and Product Officer-rel és az Ügyvezetővel, valamint az értékesítési és termékcsapatokkal.

Fő feladatok és felelősségek:

  • A platformok márkastratégiájának és marketingmixének meghatározása (online/offline), az üzleti célokkal összhangban
  • A teljes marketing költségvetés éves tervezésének támogatása, nyomon követése, és optimalizálása
  • A marketing csapat koordinálása, fejlesztése
  • Kampányok tervezése és lebonyolítása – kampánycélok meghatározása, briefelés, kivitelezés, utóértékelés.
  • Márkaismeret és forgalom növelésére irányuló marketing akciók teljes körű kezelése
  • B2C és B2B kommunikáció kialakítása és folyamatos fejlesztése az értékesítési csapattal együttműködésben
  • Partneri kapcsolatok kiépítése és kezelése (ügynökségek, kiadók, médiaszolgáltatók).
  • PR kommunikáció tervezése és koordinálása – sajtóanyagok, interjúk, reputációépítés
  • Social media megjelenések kivitelezése
  • A felsővezetők által delegált egyéb stratégiai vagy projektfeladatok vezetése, támogatása

Elvárt kompetenciák és készségek:

  • Legalább 5 év tapasztalat marketing területen, ebből min. 1-2 év vezetői szerepben
  • Tapasztalat több csatornán átívelő marketingstratégia kialakításában vagy kialakításának támogatásában, és menedzselésében
  • Erős márkaépítési és kampánytervezési ismeretek; tapasztalat ATL/BTL/digitális kampányokban
  • Kiváló projektmenedzsment készségek
  • Képesség marketing budget felelősségvállalására, riportolásra, döntéstámogatásra
  • Jó stakeholder management – szoros együttműködés értékesítési, product, tech és BI csapatokkal
  • Felsőfokú végzettség marketing, kommunikáció vagy gazdasági területen.
  • Analitikus szemlélet; kampányhatékonyság, ROI elemzés és adatalapú döntéshozatal
  • Proaktivitás, rendszerszintű gondolkodás, stratégiai látásmód
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • (Gyakorlati) Digitális marketing tapasztalat
  • E-kereskedelmi, piactér vagy recommerce környezetben szerzett tapasztalat
  • Tapasztalat nemzetközi piacokon történő márkakommunikációban vagy marketingkoordinációban
  • Marketingtechnológiai eszközök ismerete (pl. GA4, Meta Ads, HubSpot, BI rendszerek)

Mit kínálunk:

  • Alapbér | cafetéria | céges laptop
  • A menő 13. kerületi irodánkban van gyümölcshűtő | kávé | tea | Mate Tea | Pingpong | darts | babzsákfotelek | édességek
  • Az első perctől kezdve egy jól megszervezett betanítás vár rád
  • Kulcsszerep a hazai online piactér marketingirányításában
  • Stratégiai döntéshozatali lehetőség egy diverz márkaportfólió felett
  • Együttműködés adatvezérelt, innovatív termékfejlesztési és értékesítési csapatokkal
  • Rugalmas, támogató munkakörnyezet és lehetőség a szakmai fejlődésre
  • Piacképes juttatási csomag és nagyfokú önállóság
  • Nem csak egymással, de a kutyákkal is jól kijövünk, bármikor behozhatod házi kedvenced az irodába vagy játszhatsz a többiekével
  • Számtalan programot, csapatépítőt szervezünk, nálunk buliból nem lesz hiány
  • Heti max. 3 nap home office lehetőséged van, de ha minden nap az irodában lennél, azt is megteheted. Ja, és nálunk nincs túlóra, munka után koncentrálj magadra, lehetőleg kapcsolódj ki és pihenj is.
  • Nálunk nem kérdés, hogy zöldek vagyunk, védjük a környezetet és a társadalmi felelősségvállalásban is odatesszük magunkat.