Project manager – Jófogás Budapest, Hungary · Site Tech

keyboard_arrow_left Vissza az állásajánlatokhoz

Szívesen formálnád a jövőjét Magyarország egyik vezető ikonikus online piacterének? Érdekel hogyan működik a match-making, hogy talál egymásra a kereslet és a kínálat egy online piactéren? Szeretnéd befolyásolni hogyan keres és talál, ad el és vásárol használt termékek közel félmillió aktív felhasználó minden egyes nap?

A Project Manager felelős a Jófogás platform fejlesztési és üzleti projektjeinek hatékony és időben történő megvalósításáért. Koordinálja a termék-, fejlesztői és üzleti csapatok munkáját, biztosítva, hogy a projektek az előre meghatározott célok, költségkeretek és határidők mentén haladjanak. A pozíció átfogó képet nyújt a szervezet legfontosabb projektjeiről és hozzájárul a hatékony, átlátható működéshez.

Fő feladatok és felelősségek:

  • Projektek előkészítése, tervezése, nyomon követése és utókövetése (scope, timeline, budget, stakeholders)
  • Projektmérföldkövek és határidők egyeztetése, nyomon követése, státuszok készítése
  • Erőforrás-tervezés és kapacitásmenedzsment a fejlesztői, product és üzleti csapatokkal együttműködésben
  • Agilis és klasszikus projektmenedzsment módszertanok alkalmazása a projekt jellegétől függően
  • A fejlesztési backlog nyomon követése, priorizálás támogatása (Product Managerrel és más üzleti területekkel együttműködve)
  • Projekttagok és stakeholderek közti kommunikáció biztosítása, egyeztetések szervezése
  • Kockázatok és eltérések kezelése, problémamegoldás és eszkaláció
  • Riportálás a vezetőség felé az aktuális projektállapotokról, KPI-okról
  • Külsős partnerek bevonása és koordinációja (pl. ügynökségek, külső fejlesztők, tanácsadók)

Elvárt kompetenciák és tapasztalat:

  • 3+ év projektmenedzsment tapasztalat digitális termékek vagy IT-fejlesztési projektek területén
  • Erős szervezőkészség, proaktív és önálló munkavégzés
  • Hatékony problémamegoldó képesség, fókusz a megvalósításra Jártasság agilis módszertanokban (Scrum, Kanban), de ismeri a vízesés modellt is
  • Kiváló kommunikációs készségek, stakeholder-irányítás különböző szervezeti szinteken
  • Tapasztalat ticketing / fejlesztéskövető eszközökkel (Jira, Confluence, stb.).
  • Felsőfokú végzettség és magabiztos tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban

Előnyt jelent:

  • Piactér típusú digitális termékek ismerete (e-kereskedelem, recommerce, C2C, B2C modellek)
  • Tapasztalat cross-funkcionális csapatok vezetésében
  • Projektportfólió-kezelés, PMO háttér
  • Alapvető technikai, product vagy UX ismeretek a fejlesztési folyamatok megértéséhez

Amit kínálunk:

  • Alapbér | cafetéria | céges laptop
  • A menő 13. kerületi irodánkban van gyümölcshűtő | kávé | tea | Mate Tea | Pingpong | darts | babzsákfotelek | édességek
  • Az első perctől kezdve egy jól megszervezett betanítás vár rád
  • Komplex, sokcsatornás projektek egy népszerű hazai e-kereskedelmi ökoszisztémában
  • Önálló munkavégzés lehetősége, döntési tér és beleszólás stratégiai projektekbe
  • Együttműködés adatvezérelt, innovatív termékfejlesztési és értékesítési csapatokkal
  • Rugalmas munkavégzés, hibrid modell, támogató csapat és lehetőség a szakmai fejlődésre
  • Fejlődési lehetőség product vagy delivery irányba
  • Piacképes juttatási csomag és nagyfokú önállóság
  • Nem csak egymással, de a kutyákkal is jól kijövünk, bármikor behozhatod házi kedvenced az irodába vagy játszhatsz a többiekével
  • Számtalan programot, csapatépítőt szervezünk, nálunk buliból nem lesz hiány
  • Heti max. 3 nap home office lehetőséged van, de ha minden nap az irodában lennél, azt is megteheted. Ja, és nálunk nincs túlóra, munka után koncentrálj magadra, lehetőleg kapcsolódj ki és pihenj is.
  • Nálunk nem kérdés, hogy zöldek vagyunk, védjük a környezetet és a társadalmi felelősségvállalásban is odatesszük magunkat.